Vilken dag det har varit! Jag har gjort så himla mycket och så himla lite. Det beror på hur man ser det. Jag har skrivit prov i psykologi, shoppat och sökt i varenda klädbutik efter en vårjacka som inte är för ful och tantmodern (vilket det tyvärr bara fanns i varenda affär!). Sedan har jag jobbat med min Osmos Laboration. Det har tagit hela långa kvällen och nu är jag äntligen färdig.
 Eller ja.
 Nästan.
 Jag har bara den där rapporten kvar att skriva. Men den får vänta. Jag måste få sova och vila mig.
 
Bilderna föreställer utsikten från min bussresa (det var sol och superduper varmt, verkligen vårkänsla!) och tre böcker jag köpte på Seconhand Myrornas. Jag lägger inte upp några foton på kläderna jag har köpt, för jag fick ingen bra bild på dem. Men jag vill ändå säga att jag är riktigt nöjd med det jag har hittat idag. Lite besviken för att jag inte hittad någon vårjacka (eller kappa!) men det kanske inte är säsong för det ännu?
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och somna bums. Hoppas att alla har haft en solig och superduper fin torsdag!
 

Kommentera

Publiceras ej