free glitter text and family website at FamilyLobby.com
 
    
 
1. Jag samlar på "bra att ha saker". Till exempel gamla plastpåsar för det kan jag ju ha användning av någon gång i framtiden, eller inte. Jag sparar dessutom alla födelsedags- och julkort samt kort på påsk som jag får eftersom jag inte kan slänga det, jag får extremt dåligt samvete då.
 
2. Jag kör mitt alldeles egna race ute på dansgolvet. Och jag älskar det. Njuter av varje sekund, varenda steg (varje hopp, varje snurr...)
 
3. Jag flyger flygplan för första gången idag. Är på väg till Egypten med min familj.
 
4. Är på väg utomlands för första gången PÅ RIKTIGT-RIKTIGT idag. Ska få ha lite semester, som sagt med min familj. Vi är på väg till Egypten. ÅH DU MILDE!
 
5. Jag önskar att jag fortfarande hade min oskuld kvar hos mig.
 
6. Ibland biter jag på naglarna och blir extremt ledsen eftersom jag kämpat, verkligen k-ä-m-p-a-t för att få naglarna att växa ut igen.
 
7. Jag identifierar mig med Rapunzel i Tangled något extremt, samt låten "Let It Go" och "More Than Just the Spare" från Frozen.
 
8. Jag är vegetarian men vill lägga om min kost mer. Min kropp mår inte bra av att jag äter så mycket choklad som jag gör just nu (inte just precis nu, nu sitter jag ju på flyget - ÅH DU MILDE!). Helst av allt skulle jag vilja dricka mer hälsosamma smoothies, för det är något som jag verkligen tycker om. Det ska bli så härligt att flytta hemifrån för då vet jag att jag verkligen verkligen kan lägga om min kost!
 
9. Jag har många drömmar och vill leva dem allihop. Jag vill skriva, spela teater (teater, musikal, film), fotografera nebulosor.
 
10. Jag älskar mig själv mer än någonting annat. I mitt liv och i min verklighet är det jag som är det absolut viktigaste.
 
10 dagars utmaning,

Kommentera

Publiceras ej