Klockan är efter midnatt. Jag ska göra ett sista toalett besök, dricka min mirakelmedicin och krypa ner i min säng. Om du har svårt att slappna av så råder jag dig att lyssna till den här spellistan. Den är lugn och skön, du kommer känna dig sömnig och alldeles gosig i kroppen när du lyssnar på den - så detta är inget att lyssna på när du kör bil(!) utan detta passar mycket bättre när du ska sova, eller bara vila.
 
För övrigt vill jag bara säga att jag har haft en väldigt bra dag. Jag känner mig helt ny, liksom nyfödd, nyskalad, tvättad och ren. Jag känner att det växer någonting inom mig, att jag växer i mig. Det känns nytt och fräscht i min hud; varje cell i min kropp känns starkare än någonsin förut.
 
Den här resan är fantastisk. Jag älskar att leva.
Feel good, Happy Vibes, Kärlekskraften, Kärlekslagen, Optimist, Positiv, Relax,

Kommentera

Publiceras ej